• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نشست اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی دفتر ارومیه، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نشست اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی دفتر ارومیه، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری

در جلسه عصر روز چهار شنبه محمد حضرت پور شهردار آبادگر ارومیه با اشاره  به رویکرد شهرداری در کنترل ساخت و ساز ها اعلام کرد که 98 درصد ساخت و سازهادر سطح کنترل می شود و با ابراز امیدواری به ادامه این روند خواستار فعالیت بیشتر و مجدانه مدیریت پیشگیری شد .

در ادامه این جلسه شیخی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های قانونی و مشکلات پیش رو،  بیش  از آنچه که در توان داریم  برای جلو گیری از تخلفات ساختمانی انجام وظیفه میکنیم. وی با اشاره به لزوم تسریع در ایجاد و برقراری سامانه آنلاین جهت ارائه گزارشات بروز مهندسین ناظر به مدیریت پیشگیری گفت این نهاد برای تحقق اهداف خود در جهت کاهش و کنترل عملی تخلفات شهری به حمایت و همکاری همه نهاد های همسو نیاز دارد.

 در طی انجام این دیدار اعضای جلسه ضمن بررسی دستور کار و بررسی مسائل ومشکلات به ارائه پیشنهاد و راهکار های خود  پرداختند، گفتنی است در این دیدار هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی دفتر ارومیه و شهردار و معاونین معماری و شهرسازی ،فنی و عمرانی و شهرداران منطقه یک و دو  و مدیر عامل سازمان آتش نشانی حضور داشتند.

 گفتنی است این جلسات به صورت دوره ای با حضور مسئولین و مدیران شهرداری و با پیگیری هماهنگی صفری  معاون فنی عمرانی شهرداری و عضو  هیئت رئیسه نظام مهندسی دفتر ارومیه تشکیل می شود.

Print
1018 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان