• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نفرات برتر دومین دوره مسابقات قرآنی سازمانهای آتش نشانی کشور مشخص شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نفرات برتر دومین دوره مسابقات قرآنی سازمانهای آتش نشانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در این مسابقات که به همت معاونت اجتماعی فرهنگی سازمان آتش نشانی تهران به مدت یک روز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد آتش نشانی تهران در مجموع امتیازات تیمی، مقام نخست این رقابت ها را کسب کرد.
در این دوره از مسابقات که از امروز در دو نوبت، صبح و بعد از ظهر، در حضور داوران بین المللی برگزار شد 40 نفر شرکت کننده از شهرهای مختلف کشور در 3 رشته حفظ، قرائت و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در مجموع امتیازات تیمی در دومین دوره مسابقات قرآنی سازمان های آتش نشانی کشور، تیم آتش نشانی تهران موفق به کسب رتبه اول شد و هم چنین تیم آتش نشانی اهواز دوم و تیم آتش نشانی مشهد مقدس به مقام سوم دست یافت.
در رشته قرائت قرآن کریم، نفر اول سعید بیژنی از آتش نشانی مشهد مقدس، نفردوم مهدی قربانعلی از آتش نشانی تهران و نفر سوم فؤادعلی مالکی از آتش نشانی اهواز، شناخته شدند.
در رشته حفظ یک جزء قرآن، نفر اول مهدی محمدی از آتش نشانی تهران، نفردوم علی چعباوی از آتش نشانی اهواز و نفر سوم محمد علی رحمتی از آتش نشانی مشهد مقدس معرفی شدند.
در رشته اذان، علی نصیری از آتش نشانی تهران، صادق سعیدی از آتش نشانی اهوازوسجاد علیزاده از آتش نشانی ارومیه به ترتیب نفرات اول تا سوم این رشته را کسب کردند.
مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن فردا، صبح روز سه شنبه 26 شهریور ماه با اهدای جوائز به نفرات اول تا سوم هر رشته به کار خود پایان می دهد.





 

 

Print
1556 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان