• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نهمین دوره مسابقات فوتسال شهرداری کلانشهرهای کشور آغاز شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نهمین دوره مسابقات فوتسال شهرداری کلانشهرهای کشور آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ سهراب عبداله زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری کلانشهر های کشور با اشاره به هدف برگزاری این دوره از مسابقات در شهر ارومیه گفت:  هدف از برگزاری مسابقات شناساندن هرچه بیشتر فرهنگ این شهر و ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین کارکنان شهرداری کلان شهر ارومیه است.

وی خاطر نشان کرد: ورزش تنها ابزاری است که می تواند در کنار رقابتی سالم و جوانمردانه، بستری مناسب برای تحکیم رفاقت و دوستی بین انسانها و فرهنگ های مختلف را فراهم سازد.

عبد الله زاده ادامه داد: برگزاری هرچه کیفی این مسابقات در دستور کار تمامی عوامل اجرایی است و امیدواریم میزبان شایسته ای برای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان شرکت کننده باشیم.

سرپرست نهمین دوره مسابقات فوتسال کلانشهرهای شهرداری های سراسر کشور نیز در این مراسم گفت: در این مسابقات 250 ورزشکار، مدیر، مربی و سرپرست در قالب 12 حضور دارند و امیدواریم بازی های جوانمردانه و بانشاطی را از تمامی تیم های شاهد باشیم.

حسین اشرفی افزود: مراسم قرعه کشی مسابقات شب گذشته با حضور سرپرستان و نمایندگان تیم ها برگزار شده و قرار شد مسابقات در سه گروه چهار تیمی به انجام برسد.

به گفته اشرفی، کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات کاملا ویژه و نفیس است که توسط یکی از هنرمندان ارومیه به صورت معرق خمره ای ساخته شده که در آن طرح زیبایی از میوه انگور به عنوان نماد شهر ارومیه طراحی شده است.

اشرفی گفت: این جام از 963 قطعه و از جنس ریشه درخت گردو و به ابعاد 50 سانتیمتر در 18 سانتیمتر ساخته شده است.

گفتنی است؛ نهمین  دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور طی روز های 1تا 4 آذر ماه در ورزشگاه  دو هزار نفری خانه جوان ارومیه با حضور 13 تیم فوتسال در رده بزرگسالان برگزارمی شود.















Print
1073 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان