• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هم‌اکنون، زیرگذر شورا -شهید بهشتی در هشت جبهه کاری فعال است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هم‌اکنون، زیرگذر شورا -شهید بهشتی در هشت جبهه کاری فعال است

عملیات ساخت پروژه زیرگذر شورا -شهید بهشتی با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری  ارومیه در دست اجرا است.

از مجموع ۱۹۰ شمع در پروسه اجرایی احداث زیرگذرشورا -شهید بهشتی، کل این تعداد شمع حفاری، آرماتورگذاری و بتن‌ریزی شده همچنین عرشه بتنی پروژه نیز به متراژ ۱۱۵۰ مترمربع به اتمام رسیده و هم اینک تردد وسایل نقلیه بر روی عرشه در جریان است.

با هدف ساماندهی آب‌های سطحی نیز در محدوده پروژه، از مجموع ۴۰۰ متر اجرای لوله جهت هدایت آب‌های سطحی، ۳۴۰ متر عملیات لوله‌گذاری انجام شده است.

انجام خاکبرداری در حدود ۳۰۰۰۰ متر مكعب، اجرای حدود ۲۰۰۰ متر مربع دیوار بتنی مسلح  از ۳۰۰۰ متر مربع آن، انجام در حدود ۷۰۰ تن آرماتورگذاری از مجموع  ۷۴۰  تن و بتن‌ریزی به میزان ۵۳۰۰ متر مكعب از مجموع ۵۹۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی در این پروژه، تا‌کنون انجام یافته است.

هم‌اینک دیوارهای پروژه در سه جبهه (۲جبهه زیرعرشه و یک جبهه در سمت خیابان عدالت) در دست اجرا بوده و چیدن قرنیزها در دو سمت خیابان شورا به اتمام رسیده و نصب قرنیز در سمت بیمارستان آذربایجان نیز در حال انجام است. 

آرماتور‌بندی و بتن‌ریزی دیوار قرنیزها در سمت خیابان شورا، زیرسازی رمپ سمت خیابان شورا و زیرگذر، اجرای بتن پلاک در روی عرشه، آزادسازی پروژه در سمت راستگرد دانشکده به سمت خیابان عدالت انجام یافته و اجرای دیوار مِلک همسایه با سرعت در دست اقدام بوده همچنین سمت بیمارستان آذربایجان نیز در چند روز آتی انجام می‌یابد.
 

Print
188 رتبه بندی این مطلب:
3/5
دی ان ان