• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه از واگذاری ۲ هزار و ۵۳۵ قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه طی ۳۰ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه ،حجت‌الاسلام عباسعلی مومن با اشاره به کفن و دفن اموات مددجویان، افراد مجهول الهویه، افراد بی‌بضاعت و اهداءکنندگان عضو در باغ رضوان، بیان کرد: کفن و دفن این اموات به صورت رایگان با هدف خدمات‌دهی برای قشر کم‌برخوردار و رفاه حال خانواده‌های آنها بر اساس شیوه‌نامه پیشنهادی مصوب شده شورای اسلامی شهر ارومیه انجام می‌شود.

وی افزود: از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۲ هزار و ۵۳۵ قبر بصورت رایگان همراه با تمامی خدمات شامل تغسیل، تکفین و تدفین برای افراد واجد شرایط با معرفی نامه‌ از نهاد مربوطه در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و همچنین افراد بی‌بضاعت جامعه قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معزز این عزیزان تمامی خدمات باغ رضوان ارومیه اعم از تغسیل کفن و دفن به خانواده شهدا و جانبازان رایگان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه در ادامه با بیان این که خدمات دهی تشریفات شرعی برای هنرمندان و مشاهیر شهر نیز در قطعه هنرمندان باغ رضوان بصورت رایگان    ارائه می‌شود، گفت: نویسندگان، شعرا، هنرمندان، مدال‌آوران ورزشی، مداحان، پیرغلامان، قاریان و خبرنگاران می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان‌های مربوطه از خدمات این قطعه بهرمند شوند.

Print
172 رتبه بندی این مطلب:
2/0
دی ان ان