• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پارک والدین شاهد در دست اجرا است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پارک والدین شاهد در دست اجرا است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  عربعلی بهمن خواه با اشاره به ضرورت وجود پارکها و فضای سبز در تلطیف هوا  در شهر ها، بیان کرد:  در راستای افزایش توسعه فضای سبز ، پارک والدین در شهر ارومیه در دستور ساخت قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه از آنجا که مکان های فرهنگی و تفریحی آثار روحی و روانی مثبتی در روی افراد جامعه دارد٬ توسعه مکانهای فرهنگی و تفریحی در اولویت برنامه های شورای محترم شهر و شهرداری ارومیه قرار گرفت، گفت:  در این راستا  سازمان خدمات موتوری  وظیفه تعمیر و نگهداری  کلیه ماشین آلات تابعه شهرداری عهده دار است.

وی افزود : کلیه عملیات پارک والدین شاهد٬ اعم از خاکبرداری ٬زیر سازی ٬جدول گذاری ٬ بتن پلاک بدست پرسنل زحمتکش این سازمان در دست اقدام است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در  ادامه  از خرید یک دستگاه درخت کن خبر داد و گفت: ماشین درخت کن میتواند زمینه داشتن درختان بزرگتر در فضای سبز را با یک روش اقتصادی فراهم کند  و دراین راستا و حمایت از محیط زیست  با عنایت شهردار و شورای اسلامی شهر ارومیه سازمان خدمات موتوری اقدام به خرید و کاربری یک دستگاه درخت کن و درختکار مکانیزه  کرده است .

به گفته وی ماشین درخت کن بدون آسیب رساندن به درختان قابلیت جابه جایی آنها را دارد و این دستگاه درخت کن، درخت را همراه با یک توده خاک متصل به ریشه جابه جا  کند.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: جابه جا کردن یک درخت بزرگ از مکانی به مکان دیگر نیاز به دانش و اطلاعات مفید نسبت به انواع گونه های درختی و عکس العمل های آنها به انتقال دارد.

Print
892 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان