• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پایان جلسه نظام پایش و ارزیابی عملکرد سازمانی در شهرداری های کلانشهرها و شهرداری های بزرگ
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پایان جلسه نظام پایش و ارزیابی عملکرد سازمانی در شهرداری های کلانشهرها و شهرداری های بزرگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، پس از دو روز بحث و بررسی پیرامون طراحی نظام پایش و ارزیابی عملکرد به پایان رسید و مصوباتی برای بررسی نهایی و تکمیلی ارائه شد.

در ابتدای جلسه صبح امروز نیز دکتر رفیع زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه با ارائه مقاله ای تحت عنوان نگرشی فلسفی به مفهوم مدیریت عملکرد توضیحات جامع و کاملی در خصوص مدیریت عملکرد و نرم افزارهای مرتبط ارائه داد و سپس به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفت.

بر اساس این گزارش پیش نویس مصوبات سومین جلسه کارگروه نظام پایش و ارزیابی عملکرد سازمانی به شرح زیر است:

1-    مقرر گردید محورها و موضوعات اصلی در هر ماموریت توسط شهرداری تهران  برای استفاده سایر کلانشهرها (متولیان هر ماموریت) ارسال گردد.

2-    مقرر گردید مسئولین اقدام شاخص ها غربالگری، پالایش و احصا شاخص ها را بر اساس چارچوب موضوعی ذکر شده در بند 1 انجام داده و همچنین شاخص های عمومی و اختصاصی را نیز مجزا نماید

3-    مقرر گردید متولیان هر ماموریت در تدوین شناسنامه شاخص ها عنوان شاخص، تعریف عملیاتی (مفهومی)- فرمول شاخص و واحد اندازه گیری (مقیاس شاخص) را نیز لحاظ نمایند

4-    مقرر گردید شهرداری اهواز نسبت به ارسال مستندات مشروحه در جلسه کارگروه مبنی بر تدوین شاخص های خدمات شهری توسط سازمان استاندارد به دبیر خانه کارگروه مستقر در اداره کل ارزیابی عملکرد شهرداری تهران اقدام نماید

5-    مقرر گردید دبیرخانه کارگروه نسبت به ارسال ویرایش نهایی دستورالعمل پیشنهادی طراحی و استقرار نظام پایش و ارزیابی عملکرد سازمانی برای سایر کلانشهرها اقدام نماید.

6-    مقرر گردید تمامی کلانشهرها نظرات نهایی و اصلاحی خود را در خصوص دستورالعمل طراحی و استقرار نظام پایش و ارزیابی عملکرد سازمانی را ظرف مدت ده روز برای دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند.

7-    مقرر گردید کلانشهرهایی که تاکنون نسبت ارسال شاخص های عملکردی حوزه متبوع برای دبیرخانه کارگروه اقدام نکرده اند ظرف مدت یک هفته تمامی شاخص های مورد استفاده در شهرداری آن کلانشهر را برای دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند

8-    مقرر گردید کلانشهر قم نسبت به ترجمه مربوط به متون علمی  اختصاص یافته به آن کلانشهر را ظرف مدت ده روز به دبیرخانه کارگروه جهت تهیه و تدوین بسته علمی کارگروه ارسال نماید.

9-    مقرر گردید کلانشهر تبریز نسبت به ترجمه مربوط به متون علمی اختصاص یافته به آن کلانشهر را ظرف مدت ده روز به دبیرخانه کارگروه جهت تهیه و تدوین بسته علمی کارگروه ارسال نماید.











Print
1195 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان