• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پایان عملیات اجرایی بتن‌ریزی آخرین پارت عرشه زیرگذر شورا -شهید بهشتی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پایان عملیات اجرایی بتن‌ریزی آخرین پارت عرشه زیرگذر شورا -شهید بهشتی

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: در تداوم عملیات عمرانی کارگاه زیرگذر شورا -شهید بهشتی، بتن ریزی آخرین پارت عرشه این زیرگذر به حجم ۳۸۰ متر مکعب و آرماتورگذاری ۵۶ تن در مساحت ۴۰۰ متر مربع به اتمام رسید.


به گزارش امورارتباطات معاونت فنی و امورزیربنایی شهرداری ارومیه، ابراهیم صفری با بیان اینکه در حال حاضر پروژه زیرگذر شورا شهید بهشتی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال اجرا است، عنوان کرد: کل عرشه این زیرگذر در ابعاد ۶۰ متر در ۱۹ متر و به مساحت ۱۱۴۰ متر مربع در ضخامت ۹۰ سانتی‌متر سقف با دال بتنی اجرا شده و کل بتن ریزی آن تاکنون ۱۰۶۰ متر مکعب و وزن کل آرماتورهای مصرفی عرشه ۲۰۰ تن بوده که به اتمام رسیده است.

وی افزود: در این بین از ۲۷ هزار مترمکعب، خاکبرداری به میزان ۱۸ هزار مترمکعب و از ۳۰۰۰ مترمربع قالب‌بندی دیواره به میزان ۱۰۰۰ مترمربع انجام شده است .

به گفته صفری عملیات قالب‌بندی دیواره‌های زیرگذر در مسیر بحرانی ( CPM ) واقع شده که هم اکنون با تمرکز بر اجرای چند جبهه‌ای دیواره‌ها، که متفاوت با دیواره‌های سایر زیرگذرهای شهر ارومیه با نگاره جدید طراحی شده با معماری متمایز و متفاوت ساخت می‌شود، متمرکز شده‌ایم .

وی  ادامه داد: در پوشش فعالیت‌های مسیر بحرانی پروژه، اجرای قرنیزها و ساخت و نصب‌ گاردریل‌ها در مسیر شناوری برنامه زمانبندی بوده و به موازات ساخت دیواره‌های زیرگذر سایر فعالیت‌ها نیز به اتمام می‌رسد.

صفری اظهار کرد: ظرف دو روز آینده نسبت به عبور باند رفت از سمت خیابان شهید بهشتی و حداکثر ۱۰ روز آینده نسبت به عبور همسطح کامل این بلوار اقدام شده و با غلبه بر مسیر بحرانی زیرگذر تلاش می‌شود تا اواخر فروردین ماه سال جدید نسبت به اتمام کل پروژه اقدام شود .

وی خاطر نشان کرد: تاکنون با فعالیت‌های جاری در این پروژه، هزینه‌ای بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال صرف شده است.

 

Print
101 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان