• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پایان مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری/ کاپ قهرمانی به تیم فوتسال شهرداری ارومیه اهداء شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پایان مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری/ کاپ قهرمانی به تیم فوتسال شهرداری ارومیه اهداء شد

مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری ویژه کارکنان شهرداریهای کشور با پیروزی تیم شهرداری ارومیه به پایان رسید.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ توحید علی‌نژاد دبیر اول شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری ارومیه با حضور در سالن ۲۰۰۰ نفری خانه جوان از نزدیک به تماشای بازی فینال مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری پرداختند.

مرحله اول این مسابقات به صورت منطقه ای در قالب ۸ گروه و به میزبانی شهرداری‌های ارومیه، کرمانشاه، قم، اراک، بجنورد، طبس و بوشهر برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور ۲۰ تیم از شهرداری‌های کل در دو بخش مردان و زنان و در رشته‌های شنا، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، دارت و آمادگی جسمانی و به مدت ۳ روز برگزار می‌شود و تیم‌های برتر هر منطقه به مرحله کشوری صعود خواهند کرد که شروع این تورنمت نیز با رشته فوتسال آغاز شده است.

 شهرداری ارومیه در منطقه یک این مسابقات در رشته فوتسال که شامل شهرداریهای ارومیه، زنجان، تبریز و اردبیل بود قرار گرفت و میزبان این رقابتها از ۲۱ الی ۲۳ آذرماه بود.

اولین بازی مسابقات فوتسال منطقه ای المپیاد فرهنگی ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری از سری مسابقات فوتسال منطقه‌ای المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری با برد شیرین تیم فوتسال شهرداری ارومیه در مقابل تیم شهرداری اردبیل با نتیجه ۶ بر۱ به پایان رسید.

در دومین روز از مسابقات نیز تیم فوتسال شهرداری تبریز با برد ۲ بر ۱ در مقابل شهرداری اردبیل توانست به این برد شیرین دست یابد.

در سومین روز از مسابقات تیم فوتسال شهرداری ارومیه در مقابل تیم فوتسال شهرداری تبریز با نتیجه ۲ به ۲ مساوی شدند اما بدلیل تفاضل گل تیم شهرداری ارومیه، تیم فوتسال شهرداری ارومیه به مسابقات کشوری المپیاد فرهنگی ورزشی سردار مهندس شهید مهدی باکری صعود کرد.

در پایان این دیدار کاپ قهرمانی به تیم فوتسال شهرداری ارومیه اهدا شد.

Print
134 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان