• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پایش ایمنی تالارهای پذیرایی سطح شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پایش ایمنی تالارهای پذیرایی سطح شهر ارومیه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تالارهای پذیرایی سطح شهر ارومیه مورد ارزیابی و پایش ایمنی قرار می‌گیرند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با هدف کاهش حوادث احتمالی و پیشگیری از خسارات جانی و مالی برای شهروندان نسبت به بازدید و صدور اخطاریه‌های رعایت موارد ایمنی برای کلیه تالارهای پذیرایی از اول مردادماه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه مدونی در معاونت آموزش و پیشگیری این سازمان با توجه به دستورالعمل پایش ایمنی ساختمان‌های مهم و همچنین بلند مرتبه ابلاغیه از سوی وزیر کشور تدوین و تهیه شده و بر اساس فرم شماره ۲ دستورالعمل موصوف اقدامات لازم در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.

سرباز رشید خاطرنشان کرد: تمامی تالارهای پذیرایی ملزم به رعایت تمامی موارد ایمنی در جهت ایجاد فضای ایمن برای شهروندان می‌باشند و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی اخطاریه‌های لازم توسط کارشناسان این سازمان به مالک مجموعه ابلاغ خواهد شد تا نسبت به رفع نواقصات اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به بازدید‌های دوره‌ای کارشناسان این سازمان در صورت عدم رفع نواقصات ایمنی در بازدیدهای ثانویه نسبت به معرفی مجموعه به مراجع ذی‌صلاح اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

Print
184 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان