• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام دعوت شهردار ارومیه از مردم برای حضور در  راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت مظلومانه و پرافتخار سپهبد سلیمانی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام دعوت شهردار ارومیه از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت مظلومانه و پرافتخار سپهبد سلیمانی

بسمه تعالی

22 بهمن ماه سالروز برچیده شدن حکومت طاغوت و رژیم مستبد پادشاهی از ایران بزرگ و سرافراز است. در این روز انقلاب اسلامی مردم ایران به پیروزی رسید و شکوهمندانه آغاز حکومت اسلام بر ایران اعلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شد.

از همان سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحده جنایتکار سعی در به شکست کشاندن حرکت آزادیخواهانه مردم مسلمان ایران داشته و با تهدید، ارعاب، تحریم و انواع دسیسه ها و حیله های شیطانی قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند چرا که منافع سیاسی، اقتصادی و نظامی خویش را در خطر دیده و در این راستا با چالش های جدی روبرو شدند.

امروزه نیز طبق روال 41 ساله دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی با شدت به مراتب بیشتری قصد ضربه زدن به انقلاب و تأمین منافع خویش در منطقه خاورمیانه را دارند و از این رو ضروری است همه هموطنان در راستای دفاع از منافع نظام و همچنین حراست از ایران بزرگ و تاریخی به میدان آمده و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اعلام دارند.

بدینوسیله با توجه به شرایط حساس منطقه و کشور، مردم مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه از تمامی اقشار و از تمامی سنین را برای حضور پرشکوه و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده و یقین دارم حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد تا جواب محکم و دندان شکنی را به یاوه گویان و دشمنان اسلام و انقلاب بدهیم.

همچنین در این روز پرشکوه گرامی می داریم یاد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که سرافرازانه در راه حفظ امنیت میهن عزیز و حفظ اقتدار نظام اسلامی سرافرازانه به دیدار معبود شتافت و به مرتبه بلند شهادت دست یافت و در چهلمین روز شهادت آن سردار مظلوم همه با مشت هایی گره کرده بر انتقام سخت از جنایتکاران و شیطان بزرگ تأکید و این مهم را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
268 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان