• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه در محکومیت توهین هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام (ص)
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه در محکومیت توهین هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام (ص)

امروز پیشرفت‌های گسترده جهان اسلام در عرصه جهانی، چشم تنگ دشمنان را به درد آورده است و در تلاش‌اند برای تخریب این چهره مبارک و میمون، به هر اقدامی دست بزنند تا افکار عمومی جهان را از این مساله مشمئز نمایند. از سوی دیگر با برخی ادعاهای واهی در تلاش‌اند به دنیا بقبولانند که این کار در راستای آزادی بیان صورت گرفته و نمی توان با آن مقابله کرد. اما افکار عمومی جهان به خوبی واقف‌اند که این کار جز در راستای تخریب چهره اسلام و مسلمین نیست و هدفی جز ایجاد محدودیت به مسلمانان را ترویج نمی‌کند.

آئین رحمانی اسلام همواره بر مودت و دوستی میان ادیان تاکید داشته و همه پیامبران و ادیان را محترم شمرده و در تلاش است نزدیکی میان آنها برقرار کند اما مدعیان دروغین حقوق بشر به مهمترنی رکن آن یعنی انتخاب دین به اختیار و عدم توهین به ادیان و مذاهب عمل نمی‌کنند و از سوی دیگر خود را موجه جلوه می‌دهند که آزادی بیان چنین حکم می‌کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدامات شنیع و دور از انسانیت و وحدانیت هفته نامه شارلی ابدو فرانسه از خداوند متعال آرزوی هدایت این نابخرادان را دارم و زنهار می‌دهم که هرگونه اقدامی خارج از نزدیکی و مودت میان ادیان با پاسخی دندان شکن مواجه خواهد شد.

محمد حضرت پور

Print
728 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان