• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

چندین پروژه عمرانی و خدماتی در شهر ارومیه با حضور وزیر کشور افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

چندین پروژه عمرانی و خدماتی در شهر ارومیه با حضور وزیر کشور افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید

 سه سالن ورزشی تخصصی، مرکز خدمات جامع سلامت ویژه شهید سلیمانی، سالن ورزشی با چمن مصنوعی شهید سعید شبان و  خانه مهارت شهید مهدی امینی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، استاندار آذربایجان‌غربی همچنین شهردار ارومیه افتتاح شد.

ساماندهی و محوطه‌سازی با اجرای عملیات زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت‌ریزی همچنین آماده‌سازی مسیرهای دسترسی، ۳سالن ورزشی همچنین مرکز خدمات جامع سلامت، سالن ورزشی با چمن مصنوعی و خانه مهارت که در کوی سالار واقع شده‌اند با هدف سهولت در تردد و بهره‌مندی شهروندان از این اماکن از سوی مجموعه مدیریت شهری ارومیه انجام شده است.

سه سالن‌ ورزشی تخصصی جانبازان و توانیابان، ناشنوایان، نابینایان و کم بینایان هر کدام در زیربنایی به مساحت یک هزار و ۳۱۳ مترمربع و در مجموع با هزینه کرد ۱۰۵ میلیارد تومان با اعتبار به روز شده، افتتاح شدند.

 مرکز خدمات جامع سلامت ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و در زمینی با مساحت ۱ هزار و ۴۰۵ مترمربع و در ۸ ماه به بهره برداری رسیده است.

در این مرکز، فضاهایی چون اتاق‌های مراقبتی زنان و مردان، داروخانه مامایی، تزریقات و پانسمان، کلاس های آموزشی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، اتاق واکسن و پایگاه اورژانس مستقر شده است.

 سالن ورزشی با چمن مصنوعی به مساحت ۸۰۰ مترمربع شهید سعید شبان نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در زمینی با مساحت ۱ هزار مترمربع و در طول ۵ ماه به بهره‌برداری رسیده است.

خانه مهارت شهید مهدی امینی نیز با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال و در زمینی با مساحت ۳۷۲ مترمربع و در طول ۱۲ ماه به بهره‌برداری رسیده است.

در این خانه مهارت، کارگاه‌های آموزشی فناوری اطلاعات، صنایع دستی و طراحی و دوخت برگزار می‌شود.

در حاشیه بهر‌ه‌برداری از این پروژه‌های عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهر به ویژه در مناطق کم برخوردار شهری، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه با شهروندان دیدار و پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات آنها شد.

Print
77 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان