• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کاهش امار تصادفات در نقاط پرترافیک منطقه 5 ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کاهش امار تصادفات در نقاط پرترافیک منطقه 5 ارومیه

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛  فرخ عبدی، شهردار منطقه 5 با بیان اینکه اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز نقش موثری در کاهش بار ترافیکی، تصادفات و حفظ جان افراد در عبور و مرور دارد، گفت: این عملیات در خیابان‌های استادان، شهید بهشتی به سمت شورا، ابتدای خیابان گلشهر 2، تقاطع انتظام، باند کندرو خیابان عمار و نسترن، مفیدفر، فدک و آب انجام شده است.

وی همچنین از اصلاح و مرمت جوی‌های آب با هدف جلوگیری از انباشته شدن و کنترل آب‌های سطحی خبر داد و افزود: بهره مندی از پل‌های فلزی روی این کانال‌ها تاثیر زیادی در رسوب گیری و بازگشایی مسیرهای مسدود شده دارد.

شهردار منطقه 5 ارومیه ادامه داد: این اقدامات در کانال‌های عبوری انهر، شهرآجو، نهر‌الواج قدیم و همچنین دره چایی اجرایی شده است.

عبدی با اعلام اینکه ساماندهی پارک‌های این منطقه یکی از مهم ترین برنامه‌های عمرانی این مجموعه محسوب می‌شود، افزود: تعویض بتن پلاک، اصلاحات در فضاهای سبز، نورپردازی با بهره مندی از امکانات و تجهیزات پیشرفته جلوه خاصی به پارک‌های مریم و گل یاس این منطقه بخشیده است.

عبدي از آماده باش نیروها و ماشین آلات این منطقه در فصل بارش و سرما خبر داد و گفت: 20 نفر به همراه 5 دستگاه بیل بکگو، 4 گریدر، 10 دستگاه کمپرسی، 2 دستگاه لودر و 5 دستگاه نیسان وانت برای شن ریزی، برف روبی و بازگشایی معابر و خیابان‌ها آماده‌اند.

به گفته عبدی، با تشکیل گروه مدیریت بحران در 6 ساعت اول بارش برف، تمامی معابر اصلی این منطقه از جمله خیابان‌های دانشکده، امام خمینی(ره)‌2،خیابان جام‌جم، خیابان‌های گلشهر 1و2، آیت‌الله حسنی و ارشاد و معابر فرعی و کوچه‌ها برف‌روبی می‌شوند.

Print
643 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان