• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

یازدهمین جشنواره گلها در بوستان گوللرباغی آغاز به کار کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

یازدهمین جشنواره گلها در بوستان گوللرباغی آغاز به کار کرد

عصر امروز، یازدهمین جشنواره گلها در بوستان گوللرباغی آغاز به کار کرد.
آیین افتتاحیه یازدهمین جشنواره گلها با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه، جمعی از مدیران و مقامات دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان‌غربی و با استقبال جمع کثیری از شهروندان برگزار شد.

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در آیین افتتاح یازدهمین جشنواره گل‌ها ابراز کرد: امیدواریم با برگزاری این گونه جشنواره‌ها، رضایتمندی  شهروندان در حوزه نشاط  اجتماعی رقم بخورد.

وی با اعلام این خبر که مجموعه تفریحی و گردشگری چی چست از هفته آتی به  شهروندان خدمات ارایه خواهد کرد، اظهار کرد: با فعالیت این مجموعه، جشنواره‌های مختلفی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در آن اجرا خواهد شد .

شهردار کلانشهر ارومیه با اشاره به توسعه فضای سبز شهری، بیان کرد: توسعه فضای سبز از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری ارومیه است و در این راستا سال گذشته، دو پارک محله‌ای در مناطق کم برخوردار شهری همچنین 10هکتار کمربند سبز احداث شد و امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی،  5 پارک در محلات  مختلف مناطق 5گانه شهر ارومیه احداث می‌شود.

در پایان آیین افتتاح این جشنواره از همکاران و تلاشگران نمونه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کلانشهر ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

اجرای ویژه برنامه‌های هنری، موسیقی، تئاتر همچنین برپایی غرفه‌های عرضه انواع گل  از جمله بخش‌های یازدهمین جشنواره گلها در بوستان گوللرباغی است.

 

Print
307 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان