• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۳۴۱ پاکبان شهر ارومیه آموزش اصول ایمنی را فرا گرفتند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۳۴۱ پاکبان شهر ارومیه آموزش اصول ایمنی را فرا گرفتند

رییس  سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کارگاه‌های آموزشی با محوریت خود مراقبتی از سوی واحد ایمنی و بهداشت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای پاکبانان برگزار می‌شود.

هادی بصاری   افزود: کارگاه‌های آموزشی خود مراقبتی برای پاکبانان در سال گذشته نیز برگزار شد و امسال نیز این کارگاه‌ها برای یک هزار پاکبان سازمان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به اهمیت موضوع سلامت نیروی کار در تمامی کشورها، نیاز به آموزش در دستیابی به روش‌های منسجم بهبود شرایط کار بیش از پیش نمایان می‌شود.

رییس  سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه عنوان کرد: آمار حوادث پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی برای پاکبانان، اظهار کرد: این دوره‌ها با هدف ارتقاء سطح اگاهی و دانش بهداشتی پاکبانان میتواند خود مراقبتی این گروه را ارتقاء بخشد.

بصاری    افزود: تهیه و تحویل اقلام ایمنی و استحقاقی در نیمه اول سال به پاکبانان، انجام پایش بیماری HTN  و پیگیری روند درمان پاکبانان مبتلا از دیگر اقدامات صورت گرفته واحد ایمنی و بهداشت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در جهت حفظ سلامت پاکبانان سازمان است که در سال جاری انجام گرفته است.

Print
159 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان