• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذر بایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذر بایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این دیدار پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک انتصاب  مهندس کریم زاده به سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، وی را فردی ولایت مدار و با تجربه و با سابقه در زمینه کشاورزی  وجهاد سازندگی دانست و ابراز داشت، با درایت مهندس کریم زاده در زمینه کشاورزی می توان بسیاری از موانع و مشکلات موجود در این زمینه برطرف کرد.

جلیلی همچنین حمایت های همه جانبه اعضای شورای شهر را در بخش های مختلف از این سازمان  اعلام داشته و خاطر نشان کرد:شورای اسلامی شهر ارومیه با بهره مندی از افرادی تخصص های مختلف آمادگی همکاری در تمام زمینه ها را با این سازمان دارد.

این مقام مسئول در خصوص وضعیت بوجود آمده در زمینه خشکسالی دریاچه ارومیه ابراز نگرانی کرده وافزود:برگزاری جلسات و تنظیم صورتجلسه مشکل این دریاچه را برطرف نخواهد کرد بلکه باید منویات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با عزم ملی و مدیریت جهادی دست به دست هم داده و برای رفع مشکل بوجود آمده تلاش کنیم.

در ادامه مهندس کریم زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز در خصوص برنامه های پیش روی این سازمان و برنامه ریزی برای رفع مشکلات توضیحاتی ارائه کرده و از حضور اعضای شورای شهر قدردانی نمود.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه  ،انتصاب مهندس کریم زاده را به وی تبریک و  از خداوند متعال آرزوی توفیق و موفقیت  را مسئلت نمودند.

Print
1088 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان