• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 رونمایی از 130 پرچم کشورهای مختلف جهان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رونمایی از 130 پرچم کشورهای مختلف جهان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال

رونمایی از 130 پرچم کشورهای مختلف جهان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال

همانند نام، پرچم و نشان هر کشور در شناخت آن کشور نقش مهمی دارد و نشان دهنده انگیزه ها، آرمان ها، چگونگی نگرش سیاسی مذهب و فلسفه یک ملت و بیان کننده شرایط جغرافیایی فرهنگی و حوادث سرنوشت ساز در تاریخ یک ملت است.

شهرداری ارومیه در یک اقدام فرهنگی و اجتماعی نیز، اقدام به رونمایی از 130 پرچم کشورهای مختلف جهان نمود.

شهردار ارومیه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت (حضرت مهدی عج) و پیروزی ملت شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: فرهنگ سازی صحیح برای جامعه یک امر مهم در جامعه اسلامی است و پرچم یک کشور، نماد فرهنگ و ایثار آن کشور است.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهرداری ارومیه به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و ارج نهادن به مقام و منزلت پرچم های اسلامی اقدام به رونمایی از 130 پرچم کشورهای جهان نمود.

وی در این آئین که با حضور مسئول نمایندگی وزرات امور خارجه و اعضای شورای شهر ارومیه و منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر برگزار شد گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه و به منظور انتقال پیام صلح و دوستی ملت ایران به کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه، این طرح در خیابان بین المللی پارک ائللرباغی ارومیه اجرا شد.

محمد حضرت پور افزود: در این رونمایی پرچم 130 کشور جهان که در جمهوری اسلامی ایران سفارت دارند و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال رونمایی می شود.

 

Print
1672 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان