• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

3200 متر از دیوار های مدارس نقاشی دیواری شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ علی شایگان  بیان کرد:  سازمان زیبا سازی با رنگ آمیزی نماها و دیوارهای سنگی معابر عمومی بیش از 30 مدرسه در حدود 3200 متر طول نسبت به ایجاد محیطی دلچسب و شاد برای دانش آموزان اقدام کرده  است.

وی افزود: این نقاشی ها براساس سبک ها و مکاتب مختلف نقاشی و با درنظر گرفتن فرهنگ ایرانی و اسلامی  صورت می گیرد.

شایگان تاکید کرد:  با استفاده درست و علمی از رنگها که خود منبع انرژی بسیارموثری هستند می توان کسالت را ازمحیط افراد جامعه دور کرد.

وی خاطر نشان کرد:  با بازگشایی مدارس و جهت شاداب سازی محیط و پیرامون مدارس،  سازمان زیباسازی با نصب 40 عدد لمپوست بنر ، توزیع 300 عدد پرچم جمهوری اسلامی و 2000 عدد بادکنک در مدارس ابتدایی و همچنین با نصب مجسمه های کودک در مقابل مدارس و چهارراه ها با موضوع احتیاط و رعایت قوانین رانندگی و ایمنی کودکان به استقبال مهر رفت.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه ازجمله اهداف سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه را تغییر منظر و سیمای بصری شهر مطابق با استانداردهای جهانی، ایجاد نشاط شادابی و بهداشت روانی و رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و افزود: توجه به نماها و رنگ ها، نقاشی دیواری ونصب مولفه های شهری و رنگ آمیزی مبلمان شهری بخشی از اقدامات این سازمان است که در سال جاری شدت بیشتری گرفته است.

Print
512 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان