• پرتال قدیم

مقالات

آغاز معاینات دوره‌ای پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز معاینات دوره‌ای پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه

معاینات دوره‌ای کلینیکال و طب کار پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه طبق ماده ۹۲ قانون کار آغاز شد.

مرتضی صفری‌سرای رییس اداره سلامت، ایمنی و بهداشت شهرداری ارومیه با اشاره به این معاینات دوره‌ای، بیان کرد: پس از انجام معاینات طب کار بدو استخدام، از این پس طبق ماده ۹۲ قانون کار، کارگران و کارمندان، حداقل سالانه تحت انجام معاینات دوره‌ای قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه معاینات دوره‌ای، معمولا در محیط کار برای کارکنان و کارگران انجام می‌شوند، گفت: این ارزیابی‌ها به شناسایی زود هنگام مشکلات پزشکی، کاهش خطرات محیط کار و افزایش سلامت افراد، کاهش هزینه‌های درمانی و تعطیلی از کار کمک می‌کند.

به گفته صفری‌سرای زمان و فراوانی انجام معاینات دوره‌ای؛ به نوع شغل، مخاطرات محیط کار و قوانین محلی بستگی دارد و برخی افراد ممکن است به صورت سالانه، شش ماهه یا در مواقع خاص معاینه شوند که این ارزیابی‌ها، به تشخیص زودهنگام و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با کار همچنین تضمین سلامت عمومی کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج حاصل از معاینات دوره‌ای، فقط باید به افرادی که در این معاینات شرکت کرده‌اند، ارائه شود و نباید اطلاعات خروجی از این معاینات، در اختیار افراد غیرمتخصص قرار گیرد همچنین در صورت نیاز پزشک روند درمان یا پیشگیری را شروع کرده تا سلامتی کارکنان حفظ شود.

Print
41
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان