• پرتال قدیم

مقالات

آمادگی آتش‌نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی آتش‌نشانان ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از استقرار نیروهای آتش‌نشانی در مسیر‌های راهپیمایی روز قدس با هدف تأمین ایمنی راهپیمایان خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، نیروهای آتش‌نشانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فردا ۱۷ فروردین ماه به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

به گفته وی علاوه بر آماده‌باش ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی، ۲۰ نفر از آتش‌نشانان به همراه ۵ دستگاه خودرو‌ی سبک و سنگین عملیاتی و ۳ دستگاه موتورسیکلت از ساعت ٨ صبح تا پایان نماز جمعه در ۸ نقطه از مسیر‌های مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن خود را برای امداد‌رسانی به شهروندان در حوادث احتمالی برسانند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: شهروندان نیز همانند همیشه با آتش‌نشانان و گروه‌‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌‌ای خونسردی خود را حفظ کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به اکیپ‌های حاضر در مسیر اطلاع و یا با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: تمامی پرسنل ستادی و عملیاتی غیر شیفت نیز در روز قدس، همپای مردم شهید پرور ارومیه در این راهپیمایی عظیم شرکت نموده و در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش‌نشانان همکاری کنند.

Print
49
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان