• پرتال قدیم

مقالات

برنامه‌های فرهنگی شهرداری ارومیه به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برنامه‌های فرهنگی شهرداری ارومیه به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از تدارک برنامه‌های مختلفی فرهنگی مدیریت شهری برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد نقی‌پور با اشاره به آمادگی شهرداری ارومیه برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و ماه رمضان، گفت: با اجرای برنامه‌های همچون شال ساللاما(آخیر چارشنبه)، چارشنبه سویی(ناو)، منجوق ساللاما و کاروان شادی(تکم‌چی‌لر) با هدف احیای فرهنگ بومی  و فولکلور به استقبال عید نوروز می‌رویم. 

وی همچنین از برگزاری جشنواره بیدمشک در محوطه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، تور ارومیه گردی، جشن بزرگ عیدانه و بایرام اتوبوسی در طول تعطیلات عید نوروز خبر داد. 

نقی پور یادآور شد: بایرام اتوبوسی با حضور گروه‌های مختلف هنری به صورت سیار در پارکها و نقاط مختلف شهر ارومیه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی در ادامه آیین غبارروبی مساجد و استقبال از ماه مبارک رمضان، توزیع افطاری ساده در میدان انقلاب و فرهنگسراها به مدت 30 روز، برپایی غرفه پاسخ به سوالات شرعی، برگزاری کارگاه‌های تدبر درقرآن در سطح فرهنگسراها، پویش‌های مجازی با موضوع آداب ماه رمضان و ویژه برنامه شبهای قدر، برگزاری جشنواره قرائت تقلیدی قرآن کریم و محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته را از برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان عنوان کرد.

Print
71
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان