• پرتال قدیم

مقالات

ديدار صميمي استاندار آذربايجان غربي از اعضای شورا و منتخبين دوره چهارم شوراي اسلامي شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ديدار صميمي استاندار آذربايجان غربي از اعضای شورا و منتخبين دوره چهارم شوراي اسلامي شهر

مقام عالی استان در دیدار با اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان اظهار نمود: ماه رمضان، فرصت مغتنمی جهت خودسازی و بهره گیری از فضایل معنوی برای مومنان است و قطعی شدن بحث انتخابات شوراهای اسلامی استان در این ماه مبارک، مطلع خیر برای مسیر جدید خدمتگزاری در عرصه ای گسترده و مردمی خواهد بود.
 
به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، جلال زاده در این جلسه که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد در سخنانی تاکید نمود: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی، اعتماد به آرای مردمی است و این حقیقتی است که مصادیق آن را در انتخابات گوناگون مشاهده می کنیم.
 
وی ادامه داد: در این نظام، در تمامی مراتب انتخاباتی، رای مردم تعیین کننده است و به تعبیر امام خمینی (ره) میزان رای ملت است و این امر حقیقتا در نظام اسلامی محقق شده است لذا باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
 
استاندار آذربایجان غربی اضافه نمود: افرادی که با رای مردم وارد عرصه خدمتگزاری در نظام اسلامی می شوند باید از نعمت و توفیق الهی به طرز صحیح استفاده نمایند.
 
جلال زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه برجسته مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان باید به خواسته ها و مطالبات مردم توجه کافی نمایند و در تصمیمات خود، منافع مردم را لحاظ نمایند.
 
وی افزود: ارزشگذاری به مردم، توجه به مناطق محروم، رسیدگی به مشکلات، شنیدن مسائل و مطالبات مردم و طراحی نوع جدیدی از ارتباط با مردم در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله نکاتی که اعضای منتخب مردم در شوراهای اسلامی باید به آن توجه کنند و در محاسبات مدیریتی خود آن را لحاظ نمایند.
 
مقام عالی استان با تاکید بر لزوم داشتن نگاه علمی به مسائل شهری نیز گفت: وجود زیربنای علمی در تصمیمات و اقدامات مجموعه مدیریت شهری منجر به پیشرفت و توسعه شهر در حوزه های مختلف می شود.
 
جلال زاده همچنین خاطرنشان نمود: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بخصوص اعضای جدید آن باید با حوزه کار در شهر و قوانین شهری آشنا شوند و با کسب تجربیات جدید و همچنین اشرافیت کامل بر مسائل مدیریت شهری در جهت عمران و آبادانی شهر گام بردارند.
 
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حفظ نقاط قوت دولتهای قبلی و جبران نقاط ضعف آن در دولت آینده گفت: فرمایشات رهبری در این خصوص یک حکم مدیریتی است و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید از تجربیات و نقاط قوت شوراهای قبلی استفاده نمایند و در جهت جبران ناکارآمدی ها و نقاط ضعف تلاش کنند.
 
استاندار آذربایجان غربی تاکید نمود: حفظ و تقویت ارزشهای اسلام و انقلاب از دیگر مسائل مهمی است که باید توسط اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد توجه قرار بگیرد چرا که شورا در نظام جمهوری اسلامی در واقع شورای ارزش های اسلامی است و در میثاق با آرمان های آن پایدار است.
 
جلال زاده همچنین خطاب به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز از راهکارها و عوامل توسعه شهر ارومیه است و باید از این ظرفیت استفاده شود.
 

گفتنی است در این جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن ارائه گزارشی در خصوص برنامه های شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص برخی مسائل مدیریت شهری و پروژه های عمرانی، از حمایت های بی دریغ استاندار آذربایجان غربی از مجموعه مدیریت شهری در جهت عمران و توسعه شهر و همچنین از تلاش ها و زحمات ایشان و هیئت اجرایی انتخابات در بسترسازی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه تقدیر نمودند.

 

 

 

 

 

Print
1182
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان