• پرتال قدیم

مقالات

شهردار ارومیه در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح مادر عنوان نمود: افتتاح پروژه پل قویون تا عید سعید فطر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح مادر عنوان نمود: افتتاح پروژه پل قویون تا عید سعید فطر

شهردار ارومیه ضمن خیر مقدم به حضار و شرکت کنندگان و نیز تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: شهرداری ارومیه همچون دیگر دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی تلاش می کند تا حداقل های نیازهای مردم را برآورد نماید و بنده جا دارد از تمامی زحمت کشان و خدمتگزاران دوره های قبلی تقدیر و تشکر نمایم.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش اظهار داشت: اگر امروز شاهد افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه ای در شهر ارومیه هستیم، همه این فعالیت ها مدیون همکاری، همدلی و تلاش مسئولان استانی و تعامل بین مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و نیز کمک و همیاری مردم شریف و شهید پرور ارومیه وتلاش های شبانه روزی کارکنان وکارگران خانواده بزرگ  شهرداری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: امیدوارم فضای همدلی بتواند ما را در رساندن به اهدافهای بزرگ کمک نماید.

محمد حضرت پور همچنین با اشاره به بودجه سال 92 شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه با اختصاص 550 میلیارد تومان بودجه در سال 92 توانسته اقدامات قابل ارزنده ای را در اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری انجام دهد.

شهردار ارومیه که در جمع کثیری از مردم سخن می گفت اظهار داشت: امروز همزمان با افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح مادر، شاهد کلنگ زنی پروژه غیر همسطح امامت نیز بودیم که این نشان از کار وتلاش شبانه روزی کارکنان و کارگران خانواده بزرگ شهرداری ارومیه را نشان می دهد و بنده جا دارد از استاندار محبوب آذربایجان غربی، معاونان عمرانی و اجرایی استاندار، فرماندار ارومیه، معاونان و مدیران شهرداری ارومیه، رئیس و اعضای شورای اسلامی در جهت تصویب و اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی تقدیر و تشکر نمایم.

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش گفت: ما مفتخریم در سلسله افتتاحیه پروژه های کلان شهری بعد از افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید مدرس در مورخه 15 اردیبهشت ماه سال 92 با اعتبار 200 میلیارد ریال شاهد افتتاح تقاطع غیرهمسطح مادر با صرف اعتباری بالغ بر 133 میلیارد ریال باشیم و تقاطع های مجموعه پل های چهارده شهید (پل قویون)، امام علی (ع)، میثم و ابوذر (مشارکتی) و امامت در دست اجرا می باشد.

وی در پایان سخنانش از افتتاح پروژه چهارده شهید (پل قویون) در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: انشاء الله با امید به پروردگار متعال، پروژه چهارده شهید (پل قویون) در آستانه عید سعید فطر در ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است که پروژه تقاطع غیر همسطح امامت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال و با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، منتخبین دوره چهارم مردم در شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، معاونین و مدیران و نیز مردم شریف و شهید پرور ارومیه کلنگ زنی شد.

در حاشیه این مراسم در راستای ارج نهادن به شان قرآن کریم و خادمان آن , و قدردانی از همت والای آقای وحید وکیلی قاری قرآن برتر کشور و به منظور تشویق سایر عزیزان فعال در این عرصه توسط مدیریت شهری یک دستگاه خودروی پژو 405 به آقای وکیلی این قاری برتر و برجسته اهدا گردید.




 

 

 

Print
1977
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان