• پرتال قدیم

مقالات

پیشتازی استخر شهرداری ارومیه در رعایت اصول بهداشتی و قوانین در آذربایجان‌غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیشتازی استخر شهرداری ارومیه در رعایت اصول بهداشتی و قوانین در آذربایجان‌غربی

رئیس هیئت نجات غریق آذربایجان‌غربی در همایش یک روزه دانش‌افزایی منجیان غریق گفت: استخر شهرداری ارومیه در رعایت اصول بهداشتی و قوانین در آذربایجان‌غربی پیشتاز است.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردرای ارومیه، همایش یک روزه دانش‌افزایی اصول اولیه حیات بخشی ویژه منجیان غریق آذربایجان‌غربی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی آذربایجان‌غربی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی این شهرداری برگزار شد.

در این همایش مطالب ویژه‌ای پیرامون اصول اولیه حیات‌بخش برای مردان و زنان از سوی لشکری مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور ارائه و برای شرکت‌کنندگان همایش گواهینامه‌ای صادر می‌شود.

رئیس هیئت غریق نجات آذربایجان‌غربی در این همایش استخر شهرداری ارومیه را به عنوان یکی از قانون مدارترین  استخرها در میان سایر استخرهای آذربایجان‌غربی معرفی و رعایت اصول بهداشتی را نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برتر این استخر عنوان کرد.

گفتنی است که در پایان این همایش از محمد نقی پور رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به دلیل عملکرد برتر استخر شهرداری در بین استخرهای آذربایجان‌غربی

Print
29
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان