• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نمایشگاه طولانی ترین نقاشی در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نمایشگاه طولانی ترین نقاشی در ارومیه

در آغاز مراسم شهردار ارومیه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان تلاشگران نظام اسلامی گفت: امروز اگر می خواهیم در خصوص امنیت صحبت کنیم می توانیم از سربازانی تعریف کنیم که در مرزهای صفر درجه نظام مقدس جمهوری و به طور شبانه روزی در دفاع از خاک این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

محمد حضرت پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم خانواده در کاهش اعتیاد در جامعه اظهار داشت: خانواده ها نقش مهمی در جلوگیری از اعتیاد دارند.

وی گفت: اگر امروز شاهد سرمایه گذاری خارجی در شهر ارومیه هستیم حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی در راستای ایجاد امنیت در شهر ارومیه می باشد که بنده جا دارد از تک تک زحمت کشان نیروهای انتظامی تشکر نمایم.

شهردار ارومیه همچنین در ادامه اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های اصلی مسئولان، امنیت اجتماعی است و شهرداری ارومیه با توجه به مصوب سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه نقش بسزایی با ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی و ایجاد فضاهای فرهنگی و پارکها در جامعه داشته است.

محمد حضرت پور همچنین در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید بهشتی گفت: تقاطع های غیر همسطح شهید بهشتی آماده افتتاح است و شهروندان عزیز نیز در حال حاضر از این تقاطع عبور و مرور می کنند اما زمان رسمی افتتاح این پروژه را همزمان با سفر حضرت آیت ا... لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه و مقامات کشوری افتتاح خواهیم کرد.

وی از آغاز کلنگ زنی پروژه های غیر همسطح میرزای شیرازی و برق همزمان با افتتاح تقاطع شهید بهشتی و امامت خبر داد و اظهار داشت: پروژه های میرزای شیرازی و تقاطع غیر همسطح برق و نیز بازگشایی امتداد خیابان امام همزمان با افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید بهشتی کلنگ زنی خواهند شد.

در ادامه مراسم سردار شرفی از اقدامات چندین ساله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ و امنیت اجتماعی سخن گفت و افزود: شهرداری ارومیه یکی از نهادهای مردمی است که در حفظ و تقویت امنیت اجتماعی و حفظ نشاط و اطلاع رسانی تلاشهای چشمگیری داشته است و بنده جا دارد از زحمات های شهردار تلاشگر ارومیه و کارکنان این نهاد تشکر نمایم.

در پایان شهردار ارومیه با فرماندهی نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره اطلاعات تفاهم نامه همکاری امضاء نمودند.

لازم به ذکر است که بعد از امضای تفاهم نامه شهردار ارومیه به همراه مسئولان استانی و شهری از نمایشگاه طولانی ترین نقاشی با پیام زندگی بدون اعتیاد افتتاح و بازدید کردند.

Print
1133 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان