• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه از فرماندهان نیروی انتظامی تجلیل کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه از فرماندهان نیروی انتظامی تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه پرویز جلیلی در آغاز مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی با تمام اقتدار در ایجاد امنیت اجتماعی نقش بسزایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به رشادتها و دلاورمردیهای در نیروی انتظامی اذعان داشت: امروز نیروی انتظامی با تحول در عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری و با آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و ورزیده در کنار نیروهای مسلح در شرایط مطمئن و قابل اعتماد به سر برده و رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس بیانگر این واقعیت است.

پرویز جلیلی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار شهرداری ارومیه اقدامات و همکاری های قابل توجهی در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و ایجاد امنیت در مراکز و پارکها داشته است که بنده جا دارد از فرماندهی نیروی انتظامی و کارکنان آن تقدیر و تشکر نمایم.

شهردار ارومیه نیز در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی، انضباط و امنیت اجتماعی و دست یابی به استانداردهای پیشرفته و بهره گیری درست و هدفمند از آنان و آموزش نیروهای متخصص مزیت ویژه ای به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بخشیده و آن را در تراز الگویی الهام بخش در معرض سایر کشورها قرار داده است.

محمد حضرت پور با اشاره به افزایش امنیت اجتماعی اظهار داشت: دستاوردهای نیروی انتظامی در روند جامعه محوری و خدمت رسانی به مردم که افزایش رضایت و احساس امنیت در کشور را رقم زده است و مسیر تحقق اهداف راهبردی و اولویت های اصلی این نیرو را هموار و نوید بخش گسترش امنیت عمومی نموده است.

وی افزود: یکی از پایه های امنیت ملی در کشور تأمین امنیت انتظامی است که بر عهده نیروی انتظامی نهاده شده است.

در پایان مراسم سردار شرفی، فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی گفت: امنیت، از بزرگترین نعمت هایی است که بخش عمده ای از آن به دست نیروی انتظامی تأمین می گردد.

وی در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی شهرداری ارومیه در ایجاد نشاط و شادابی درجامعه گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با برگزاری برنامه های فرهنگی و همچنین ایجاد مکان ها و فرهنگسراهای عمومی در جهت پر نمودن اوقات فراغت جوانان نقش بسزایی در جامعه داشته اند و این امر باعث کاهش بار مسئولیت و کمک به نیروی انتظامی شده است و بنده جا دارد از زحمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه تقدیر نماید.

سردار شرفی همچنین افزود: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، درکنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و بزرگ ترین وظیفه این نیرو بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است.

مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از فرماندهان انتظامی استان با تقدیم هدایا و لوح تجلیل از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه به اتمام رسید و حاضرین در ضیافت شام شهرداری حاضر شدند.






















Print
1512 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان