• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پروژه احداث دوربرگردان غیرهمسطح المهدی کلنگ‌زنی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پروژه احداث دوربرگردان غیرهمسطح المهدی کلنگ‌زنی شد

همزمان با سالروز فتح خرمشهر؛

همزمان با سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر، آیین کلنگ‌زنی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کلانشهر ارومیه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی برگزار شد.

شهردار کلانشهر ارومیه در آیین کلنگ‌زنی این پروژه، گفت: دوربرگردان غیرهمسطح المهدی در مسیر بزرگراه خاتم الانبیاء(ص) از جنبه‌هایی همچون کاهش ترافیک و تامین امنیت تردد شهروندان از اهمیت ویژه برخوردار است.

دکتر حسین مهدی‌زاده با بیان اینکه برای احداث دوربرگردان غیرهمسطح المهدی بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه صرف خواهد شد، بیان کرد: بالغ بر ۶۰۰ تن میلگرد و یک هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن برای این پروژه مصرف می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت دوربرگردان غیرهمسطح المهدی در حوزه ترافیک، این پروژه طی ۱۰۰ روز کاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کلانشهر ارومیه در ادامه از کلنگ‌زنی پروژه‌های  جدید عمرانی در حوزه زیرگذر و روگذر طی یک ماه آینده خبر داد و عنوان کرد: سیاست مجموعه مدیریت شهری ارومیه بر اجرا طرح هایی با پاسخگویی به نیازهای پیرامون محیطی است.

وی به فعالیت پروژه کمربندی شریانی پس از حل مشکلات حقوقی آن و اتمام تقاطع غیر همسطح آذربایجان طی شش ماه آینده نیز اشاره کرد و گفت: امید است با اجرای این پروژه‌ها رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.

Print
331 رتبه بندی این مطلب:
3/8
دی ان ان