• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش‌سوزی انبار موادغذایی با تلاش آتش‌نشان مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش‌سوزی انبار موادغذایی با تلاش آتش‌نشان مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: آتش‌سوزی انبار موادغذایی با تلاش آتش‌نشان مهار و خاموش شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید با بیان اینکه آتش‌سوزی انبار موادغذایی در ساعت ۱۳:۴۱  امروز به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد، بیان کرد: با اعلام گزارش حادثه، ۱۵ آتش‌نشان بهمراه ۶ دستگاه خودروی اطفایی، نردبان هیدرولیک و گروه امداد ونجات و تانکر پشتیبان به محل حادثه واقع در خیابان شهرام کوچه درویشلر اعزام شدند.

به گفته وی محل آتش‌سوزی انبار مواد غذایی بوده و بر اثر وجود مواد سوختنی سریع الاشتعال هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد و با توجه به حجم و تراکم مواد سوختنی و احتمال سرایت آتش به طبقات فوقانی آپارتمان و احتمال گسترش به ابنیه مجاور،گروه امداد و نجات سریعاً نسبت به جستجو و نجات ساکنین ساختمان اقدام کرده و ۲ نفر از شهروندان را از میان شعله‌های آتش و دود نجات دادند و سپس گروه حریق نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کرد.

سرباز رشید عنوان کرد: در اجرای عملیات نجات یکی از پرسنل سازمان که سیستم تنفسی خود را برای نجات فرد گرفتار داده بود، دچار دود زدگی شد و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در حال بررسی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد از تجمع در محل حادثه بواسطه غیر قابل پیش‌بینی بودن رخدادهای ناگوار احتمالی منجمله پرتاب اشیاء و یا انفجارات به شدت اجتناب کرده و سیستم‌های اعلان و اطفاء حریق ساختمان را همیشه آماده بکار نگه دارند.

Print
173 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان