• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت اطفاء حریق مخازن سوخت ثابت و متحرک ویژه آتش‌نشانان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت اطفاء حریق مخازن سوخت ثابت و متحرک ویژه آتش‌نشانان

کارگاه آموزشی مدیریت اطفاء حریق مخازن سوخت ثابت و متحرک با حضور آتش‌نشانان در محل اداره آموزش و توانمندسازی شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با مشارکت اداره آموزش و توانمندسازی، واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ترتیب یافته بود، مباحث تخصصی مرتبط با اطفاء حریق مخازن سوختی برای افزایش توانمندی و آمادگی آتش‌نشانان آموزش داده شد.

در این کارگاه آموزشی، کارشناسان و مدرسان مجرب به ارائه مطالبی همچون اصول و فنون اطفا حریق، شناسایی مخاطرات احتمالی، روش‌های پیشگیری و کنترل حریق در مخازن سوختی ثابت و متحرک پرداختند همچنین تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین در زمینه اطفا حریق معرفی و نحوه استفاده صحیح از آنها به آتش‌نشانان آموزش داده شد.

این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای آتش‌نشانان در مواجهه با حوادث حریق مخازن سوختی و بهبود کارایی و سرعت عملکرد آنها و افزایش هماهنگی و کارآیی تیم‌های آتش‌نشانی در مواقع بحرانی و ارتقاء سطح ایمنی جامعه برگزار شد.

آتش‌نشانان در روز دوم نیز با شرکت در بخش عملی کارگاه با انجام تمرینات میدانی و شبیه‌سازی‌های مختلف، مهارت‌های خود را تقویت کرده و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

Print
10 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان