• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش‌سوزی منزل مسکونی در روستای یورقانلو خاموش شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش‌سوزی منزل مسکونی در روستای یورقانلو خاموش شد

با تلاش آتش‌نشانان شهرداری ارومیه، آتش سوزی منزل مسکونی واقع در روستای یورقانلو در جاده سرو خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.

ابراهیم شادقوشچی رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۷ دقیقه بعداز ظهر دیروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه بلافاصله زنگ ایستگاه ۶ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در جاده سرو روستای یورقانلو اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه یك ساختمان مسكونی قدیمی ساخت دیده می‌شد که به دلیل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله‌ور بود.

شاد قوشچی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی و قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی، با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از دو جهت مهار شعله‌های آتش را آغاز کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی، شروع به انجام عملیات لکه گیری کرده و پس از اطمینان از عدم برگشت شعله و ارائه توصیه های ایمنی به کار خود پایان دادند.

Print
352 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان