• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش زیر‌زمین ساختمان چهار طبقه مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش زیر‌زمین ساختمان چهار طبقه مهار شد

آتش‌سوزی زیر‌زمین یک باب منزل مسکونی چهار طبقه در خیابان مدنی یک با تلاش آتش‌نشانان اطفاء شد.

حسین سرباز رشید در این خصوص چنین اظهار کرد: به محض تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی وقوع حریق در زیرزمین یک ساختمان ۴ طبقه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در خیابان مدنی یک اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد زیرزمین یک ساختمان چهار طبقه که به عنوان انباری استفاده می‌شد به دلیل نامعلومی دچار حریق شده و دود و شعله‌های آتش از ورودی زیر زمین به بیرون زبانه می‌کشید.

سرباز رشید خاطر نشانان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده، گروه اول پس از ایمن‌سازی محل و قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی به جستجوی ساکنین محبوس مانده احتمالی در ساختمان پرداخته و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آبرسانی شروع به اطفاء حریق کرده و خود را به کانون حریق رساندند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از مهار آتش، به وسیله فن‌های فشار قوی مخصوص شروع به تخلیه دود کرده و در مدت زمان کوتاهی موفق به مهار کامل این آتش‌سوزی شدند.

سربازرشید با اشاره به این که خوشبختانه با شروع آتش‌سوزی ساکنین اقدام به تخلیه ساختمان کرده بودند یادآور شد: آتش‌نشانان پس از انجام عملیات لکه‌گیری و نیز جداسازی اقلام سوخته از سالم و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

Print
245 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان