• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش سوزی خودرو سواری در خیابان امین مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش سوزی خودرو سواری در خیابان امین مهار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ ساعت 19:32 دقیقه روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، وقوع این حادثه به آتش نشانی ارومیه اطلاع داده شد كه با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5 به محل حادثه واقع در اول خیابان امین اعزام شدند.
ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یك دستگاه خودرو سواری زانتیا که در حال حرکت بود به دلیل نا معلومی از قسمت موتور این وسیله نقلیه آتش گرفته و قسمت موتور آن غرق در شعله های آتش بود و همچنین دود و آتش زیادی به هوا برمی خاست.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده نسبت به ایمن سازی محل پرداختند و همچنین گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی و یک رشته لوله آبدهی سریعاً اقدام به مهار شعله های آتش كرده و با سرعت عمل خود در کمترین زمان ممکن شعله های سرکش آتش را قبل از افزایش خسارت مهار کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بعداز مهار شعله های آتش، انجام عملیات لکه گیری و پس از اطمینان از عدم برگشت شعله و قطع جریان برق خودرو به عملیات خود پایان دادند.

Print
252 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان