• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش مغازه فست‌فود مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش مغازه فست‌فود مهار شد

صبح امروز، آتش سوزی مغازه فروش فست‌فود در خیابان امام خمینی (ره) با تلاش آتش‌نشانان شهرداری ارومیه مهار و خاموش شد.

حسین سرباز رشید رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در این باره اظهار کرد: با دریافت خبر وقوع این حادثه راس ساعت ۷:۲۳ دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه یک را به محل حادثه واقع در نبش کوی ارک خیابان امام(ره) اعزام كرد.

وی افزود: هنگام رسیدن به محل حادثه مشاهده شد از داخل یک باب مغازه فست‌فود فروشی، شعله‌های آتش و دود به آسمان زبانه می‌کشد و آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر این مغازه است.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه با بیان اینکه آتش‌نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند، بیان کرد: گروه اول نسبت به قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل اقدام و گروه دوم نیز سریعاً بعد از باز کردن درب مغازه با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی و با استفاده از تجهیزات انفرادی مشغول خاموش کردن آتش شده و آن را مهار کردند.

به گفته وی این آتش‌سوزی که باعث ایجاد دود و حرارت شدید در این مغازه شده بود، سرانجام با تلاش آتش‌نشانان و قبل از سرایت آن به مغازه‌های مجاور کاملا خاموش شد.

وی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه تحت بررسی است، اظهار کرد: نیروهای عملیات بعد از انجام عملیات لکه‌گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله و تحویل محل به مالک، به عملیات خود پایان دادند.

Print
159 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان