• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آخرين وضعيت ارتقای درجه شهرداري ها اعلام شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آخرين وضعيت ارتقای درجه شهرداري ها اعلام شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از  سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، علي نوذر پور، معاون امور شهرداري هاي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور  با بيان خبر فوق گفت : 79پرونده پس از بررسي، داراي شرايط لازم جهت ارتقاء درجه شناخته شده كه مراتب در ابلاغيه وزير محترم كشور اعلام شد.

وي افزود : 171 پرونده نيز پس از بررسي فاقد شرايط لازم جهت ارتقاء درجه شهرداري شناخته شد كه به استانداريهاي ذيربط اعلام شد.

نوذرپور در ادامه از ناقص بودن مدارك 90 پرونده و اعلام اين موضوع به استانداري ها خبر داد و گفت : 13 پرونده ديگر نيز در حال بررسي است كه نتيجه آن بزودي اعلام مي شود.

شايان ذكر است دستورالعمل جديد درجه‌بندي شهرداري‌هاي كشور با در نظر گرفتن شاخص هاي درآمد، جمعيت و تقسيمات كشوري از سوي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور تدوين و به استانداري ها ابلاغ شده است.

در اين دستورالعمل جداول كسب امتياز درآمد، با اختصاص كمينه (كمترين) امتياز به شهرداري‌هاي كم‌درآمد و بيشينه(بيشترين) امتياز به شهرداري هاي پر درآمد كشور و با در نظر گرفتن برقراري رابطه منطقي بين بازه تغييرات درآمد شهرداري هاي كشور طراحي شده است.

همچنين نحوه امتيازدهي شاخص جمعيت نيز در اين دستورالعمل بر اساس بازه جمعيتي شهرهاي ايران، مطابق آخرين آمار به روز و مصوب كشوري، طبقه بندي شده است.

Print
1485 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان