• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آسفالت معابر خاکی در اولویت بودجه 95 شهرداری منطقه یک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آسفالت معابر خاکی در اولویت بودجه 95 شهرداری منطقه یک

به گزارش روابط عمومی شهردای ارومیه؛ وحید عباسی، شهردار منطقه یک با اشاره به بودجه 150 میلیارد تومانی تصویبی  این منطقه در سال 95 گفت: 50میلیارد تومان از این میزان  بودجه از پروژه‌های مشاركتی و سرمایه گذاری و مابقی از محل درآمدهای منطقه مانند عوارض  تامین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بودجه  150 میلیارد تومانی شهرداری منطقه یک در سال 95 صرف عملیات  زیر سازی، آسفالت معابر خاکی، پیاده رو سازی، دفع آب های سطحی با انجام عملیات لایروبی  و احداث کانال، ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران ، توسعه فضای سبز ،احداث  2 سالن ورزشی ، 3  باب فرهنگسرای محلی  و اتمام پروژه های نیمه تمام می شود.

عباسی با اشاره به ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران، بیان کرد: سالن چند منظوره مدیریت بحران منطقه یک  شهرداری ارومیه به‌عنوان سالنی برای مركز امدادرسانی در مواقع بحرانی و پناهگیری شهروندان و نیز با كاربری‌های ورزشی و آموزشی ایجاد  می شود.

وی با بیان اینکه در سطح منطقه یک بدلیل شیب دار بودن منطقه،  شهروندان با مشکل روان شدن آب های سطحی روبه رو هستند، گفت: در سال جاری شهرداری منطقه  یک در راستای دفع آب های سطحی اقدام  به اجرای ساخت 8 مورد کانال  به طول 2641  متر  وبا  صرف اعتبار 5 میلیارد تومان کرد .

شهردار منطقه یک در پایان با اشاره به درآمدهای شهرداری ارومیه،  خاطر نشان کرد:  بیشترین درآمد شهرداری منطقه یک از محل پرداخت عوارض، نوسازی و پروانه ساختمانی وصول  می شود.



Print
755 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان