• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آسمان شهر ارومیه نورافشانی می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آسمان شهر ارومیه نورافشانی می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه  ،مجتبی علیزاده ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و فرار رسیدن ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد : همزمان با طنین بانگ الله‌اکبر در سراسر کشور، چهارشنبه شب ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ ،شهرارومیه  نیز شاهد فریادهای الله‌اکبر شهروندان و همچنین نورافشانی آسمان شهر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، امسال نیز همچون سال های گذشته مراسم نورافشانی  در 6نقطه  شهر ارومیه برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه تاكيد كرد: هدف از برگزاری مراسم نورافشانی ایجاد فضای شور و نشاط در مردم و یاداوری سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که هر ساله این مراسم با شکوه و جلوه خاصی برگزار می شود.

وی در ادامه عنوان کرد : فضا سازی شهر ی و تبلیغات محیطی نقش ارزنده ای در تداعی روزهای خاطره انگیز انقلاب دارد و نصب بنرها و انجام تبلیغات محیطی در این ایام فرخنده  نقش بسزایی در رساندن پیام به مخاطبان وآحاد مردم جامعه   است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه گفت: در سطح شهر سعی بر آن شده که تزئینات شهر را با شکوه تر و با نشاط تر از سنوات گذشته به نمایش بگذاریم تا درایجاد فضایی پر از نشاط و شادابی متناسب با ایام فرخنده دهه مبارک فجر اقدام لازم به عمل آید.

Print
869 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان