• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز بیست و سومین همایش مدیران ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات کلانشهرهای کشور در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز بیست و سومین همایش مدیران ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات کلانشهرهای کشور در ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این همایش نقی زاده مدیر بازرسی شهرداری ارومیه، به حضار خیر مقدم گفت و پس از وی فیضی رئیس بازرسی شهرداری تهران و دبیر همایش به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی اظهار داشت: شهرداریها به دلیل ساختار مستقل در سطح کشور دارند که از شورای اسلامی شهرها تبعیت می کنند، نمی توانند رابطه کشوری تعریف کنند اما دبیرخانه کلانشهرها این روابط را مدیریت می کند.

فیضی با اشاره به اینکه وظیفه همه مدیران در بخشهای مختلف کشور اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است، تصریح کرد: شهرداریها از معدود دستگاههای اجرایی هستند که مخاطبانشان همه آحاد مردم است و خدمت در این مجموعه خدمت به همه جامعه است، لذا وظیفه داریم همه مردم ولی نعمت خود بدانیم.

در ادامه جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به شعار سال جاری که توسط مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است گفت: با بکارگیری این شعار همکاری و هماهنگی در تمامی سازمانها رنگ و بویی تازه یافته است و باید در این راستا گام برداریم و به وظایف خود عمل کنیم.

جلیلی در خصوص برخی اقدامات موثر و موفق شهرداری ارومیه و شورای اسلامی شهر گفت: برخی از بخشها وجود داشت که شهرداران جرأت ورود به آن را نداشتند، اما با نشست هایی که انجام شد و اتخاذ تدابیر مؤثر، ریسک هایی صورت گرفت که نتیجه بخش بود.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات در تمامی شهر و انجام اقدامات عمرانی مؤثر از تجربیات خوب شهرداری ارومیه است که باید این تجربیات در اختیار سایر شهرداریها نیز قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه نیز به ارائه گزارشی از فعالیتهای شهرداری ارومیه و تاریخچه شهر ارومیه پرداخت.











Print
849 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان