• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز جشنواره مسابقات ورزشي محلات در مجتمع مسكوني 500 دستگاه شهيد باهنر + تصاویر
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز جشنواره مسابقات ورزشي محلات در مجتمع مسكوني 500 دستگاه شهيد باهنر + تصاویر

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه ، کاروان ورزش و تندرستی در قالب جشنواره مسابقات ورزشي محلات ویژه مجتمع های مسکونی، ديشب سه شنبه يكم تيرماه پس از افطار در مجتمع مسكوني 500 دستگاه شهيد با هنر اروميه با استقبال بي نظير ساكنين آن مجتمع برگزار شد.

اين جشنواره با تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد آغاز شد و پس از طنين انداز شدن سرود ملي كشورمان ، احد يوسفي مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه با آرزوي قبولي طاعات و عبادات حاضرين در سخناني كوتاه هدف از برگزاري اين مراسم را ايجاد نشاط و سرگرمي در فضاهاي مجتمع هاي مسكوني سطح شهر دانست و افزود: نفرات برتر اين مسابقات به رقابت هاي بين مجتمع هاي مسكوني كلانشهر اروميه معرفي می شوند و در پايان نفرات صاحب عنوان با هماهنگي شهردار اروميه در رقابت هاي استاني و كشوري شركت داده خواهند شد.

 

سپس بعد از اجراي مراسمي شاد و متنوع با حضور هنرمندان برجسته شهر اروميه، مسابقات در سه رشته ورزشي طناب کشی، فوتبال دستی و دارت با استقبال بي نظير ساكنين آغاز شد و در پايان نفرات برتر هر رشته از سوي داوران معرفي شده و جوايزي از سوی باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه به نفرات برتر اهدا گرديد.

شايان ذكر است این مسابقات در کلیه مجتمع های مسکونی برگزار و نفرات برتر اين رقابت ها در مسابقات بین مجتمع های مسکونی کلانشهر ارومیه شرکت داده خواهند شد.
















Print
785 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان