• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز رینگ دوم کمربندی شهرارومیه و نیاز به جذب سرمایه گذار
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز رینگ دوم کمربندی شهرارومیه و نیاز به جذب سرمایه گذار

 «سیدهادی ذاکر» با بیان اینکه شیوه نامه ای برای چگونگی جذب و همکاری با سرمایه گذاران تنظیم شده و به تمام شهرداران کشور ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس این شیوه نامه در شورای اسلامی شهر تصمیم گیری شده و در مورد رعایت شیوه نامه و چگونگی جذب سرمایه گذاری به شهردارارومیه تفویض می شود.

وی افزود: نحوه سرمایه گذاری ابتدا در کمیسیون بررسی و بعد به کمیسیون عالی سرمایه گذاری به ریاست شهردار ارجاع داده شده و بعد از طی شدن این مراحل با رعایت مفاد شیوه نامه ای، شهردار با سرمایه گذار داخلی و خارجی وارد مذاکره می شود.

سید ذاکر جذب هر میزان از سرمایه حتی به مقدار ناچیز را برای توسعه شهر ارومیه مهم دانست وعنوان کرد : هم اینک سرمایه گذارانی از کشور ترکیه و عراق در برخی پروژه های عمرانی از جمله پروژه نوسازان یک واقع در خیایان عمارارومیه با 21 هزار مترمربع زیربنا در جهت توسعه هر چه بهتر شهر ارومیه در کنار سرمایه گذاران داخلی در امر سرمایه گذاری مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ریل گذاری در شهر ارومیه برای سرمایه گذاری انجام گرفته است، بیان کرد: مطالعات اجرای ترموای برقی در خیابان امام خمینی (ره)، ساخت شهربازی مدرن ، توسعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه، ساخت مساکن ارزان قیمت در نقاط مختلف شهر، ساخت تقاطع های غیرهمسطح به ویژه تقاطع غیر هم سطح سرو از پروژه های مهم و رفع موانع ترافیکی در ورودی های شهر و مطالعه ساماندهی رودخانه شهر چایی از پروژه هایی است که فرآیند جذب سرمایه گذار را برای اجرایی شدن طی و هم اینک وارد مراحل عقد قرارداد شده اند.

 رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان تاکید کرد: شهرداری ارومیه خواهان ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری بوده و تمام توان خود را برای این کار به کار گرفته است.

Print
1820 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان