• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز طرح‌های ایمن‌ سازی معابر مقابل مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز طرح‌های ایمن‌ سازی معابر مقابل مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ سیروس ذاتی در بیان جزئیات این خبر گفت: از یک هفته پیش اکیپ های خط کشی سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدام به ایمن سازی جلو مدارس منتهی به معابر اصلی شهر نموده اند و این اقدامات شامل انواع نوشته های احتیاط، مدرسه، آهسته و رنگ آمیزی خطوط سرعت گیرها و خط کشی عابر پیاده است.

وی افزود: علاوه براین نصب و یا تعمیر چراغ های چشمک زن و تابلوهای احتیاط از دیگر اقدامات سازمان برای ایمن سازی عبور و مرور جلو مدارس است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار ارومیه در خصوص اهمیت این اقدامات اظهار کرد: براساس آمار اعلام شده از سوی پلیس راهور آسیب پذیرترین گروه در تصادفات درون شهری کودکان هستند و مجموعه حمل و نقل و ترافیک در این راستا و برای کاهش تلفات و آسیب های ناشی از تصادفات اقدام به ایمن سازی معابر سطح شهر به ویژه معابر منتهی به مدارس نموده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات به تنهایی کافی نیست و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود گفت: ایمن سازی معابر به تنهایی نمی تواند منجر به کاهش آسیب ها و خطرات ناشی از تصادفات شود؛ بلکه باید در زمینه عبور و مرور و آموزش فرهنگ ترافیک فرهنگ سازی شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس با باز شدن مدارس برنامه های آموزش فرهنگ ترافیک ما در مدارس به ویژه در بین دانش آموزان دوره اول آغاز خواهد شد و انتظار داریم خانواده ها و مسئولان آموزشی و رسانه ها در این خصوص ما را یاری کنند.

Print
326 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان