• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی ارومیه در چهارشنبه سوری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی ارومیه در چهارشنبه سوری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به  اقدامات آتش نشانی ارومیه در شب چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و درگیری با مسئله کرونا تمامی ارگان ها پای کار آمده و همه باهم در راستای بهبود شرایط کوشش می کنند.

وی، افزود: مردم باید در راستای رعایت بهداشت فردی و ماندن درخانه های خود بیشتر کوشیده و به فکر سلامتی خود و خانواده هایشان باشند البته امسال استقبال از عید جهارشنبه آخر سال تفاوت های بسیاری با سال های قبل دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، تصریح کرد: برخلاف سالهای گذشته که تاکید بر دوری از لوازم خطرساز و کنترل فرزندان توسط خانواده ها جهت دوری از مواد محترقه خطرساز داشته ایم امسال با توجه به اهمیت شرایط حاکم حدالامکان از تجمع در محل های عمومی پرهیز شود.

وی، تاکید کرد: حدود ۴۰ نفر از آتش نشانان شهر در قالب ۴ اکیپ با امکانات کامل اقدام به گندزدایی و ضدعفونی مکان های عمومی به خصوص واحد های تجاری و پاساژ ها می کنند.

شاد قوشچی، ادامه داد: خانواده ها امسال به اهمیت موضوع توجه کرده و از خروج فرزندان خود در تجمعات چهارشنبه آخر سال جلوگیری کرده و به کمپین نه به رفتارهای خطرناک بپیوندند تا از شیوع و گسترش این ویروس نیز جلوگیری شود.

وی، با بیان اینکه تمامی ایستگاه های آتش نشانی آماده خدمات رسانی هستند، تاکید کرد: ۸۰ نفر از آتش نشان از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده بدون مرخصی بوده و همگی با تمامی امکانات آتش نشانی به صورت آماده باش قراردارند امیدداریم سال خوبی برای مردم کشورمان پیش رو باشد.

Print
415 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان