• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده باش 880 پاکبان در ایام محرم /پاکبانان افتخاری برای نظافت شهر به کمک پاکبانان می آیند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده باش 880 پاکبان در ایام محرم /پاکبانان افتخاری برای نظافت شهر به کمک پاکبانان می آیند

    به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی بیان کرد: همچون سنوات گذشته در  کلیه مناطق 5 گانه و نواحی 6 گانه شهرداری ارومیه  عملیات پاکسازی، نظافت، رفت و روب و نگهداشت اطراف هیات ها ، تکایا، مساجد به صورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش شیفت های پاکبانان در هسته مرکزی شهر در روزهای های تاسوا و عاشورای حسینی، بیان کرد:   در روزهای تاسوا و عاشورای حسینی پاکبانان علاوه بر شیفت شب در شیفت روز نیز در هسته مرکزی شهر چون خیابان امام خمینی (ره) در آماده باش صدرصدی هستند و به خدمات رسانی می‌پردازند.

یوسفی  با بیان اینکه پاکبانان افتخاری در ایام محرم  و به ویژه روزهای تاسوا و عاشورای حسینی به کمک پاکبانان می آیند  گفت:  با برنامه ریزی‌های انجام شده با هیات های مذهبی  پاکبانان افتخاری  با لباس فرم مخصوص از بین خود شهروندان  در هیات های مذهبی حضور خواهند داشت و برای نظافت شهر به کمک پاکبان ها خواهند آمد تا  در کمترین زمان ممکن ظروف حاصل از نذورات توزیع شده در بین عزاداران حسینی را جمع آوری کنند.

وی از هیات های مذهبی درخواست کرد جمع آوری زباله های حاصله از پخش نذورات را خودشان کنترل کنند و همچنین به ایستگاه های صلواتی و نیز شهروندان توصیه می کنیم از ظروف شیشه ای و  همچنین ظرف یکبار مصرف گیاهی برای مصرف نذورات استفاده کنند تا مصرف ظروف یکبار مصرف به حداقل برسد.

Print
380 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان