• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی دهکده ساحلی چی چست برای اسکان مسافران نوروزی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی دهکده ساحلی چی چست برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، مهرداد سلامتی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به فرا رسیدن سال نو و در پیش بودن تعطیلات نوروز افزود: هماهنگی های لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در دهکده توریستی چی چست صورت گرفته است.

وی افزود:  علاوه بر دهکده چی چست ، پارک های سطح شهر نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است .

سلامتی با اعلام اینکه در نوروز 94 بیش از 170 خانوار در دهکده ساحلی چی چست اسکان یافته بود، عنوان کرد:  پیش بینی می شود در نوروز 95 نیز با توجه به مهیا سازی محیط چی چست از نظر منظر مبلمان  داخلی ،   افزایش اسکان مسافران نوروزی  در حدود 30 درصد نسبت به نوروز 95  را خواهیم داشت.

وی  افزود:  در ایام نوروز در دهکده ساحلی چی چست ، نمایشگاه صنایع دستی  در محوطه آن برگزار می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در ادامه با بیان اینکه در ورودی های سطح شهرارومیه ستاد استقبال از نوروز توسط شهرداری ارومیه دایر شده است ، اظهار داشت:  در ستاد استقبال از نوروز خدماتی چون ارائه نقشه گردشگری  ارومیه و معرفی جاذبه های تاریخی  و گردشگری شهر و راهنمایی آنها جهت تردد در شهر ارائه می شود .

وی با اشاره به زیبا سازی منظر شهر ارومیه ، عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز، 7 عدد سفره هفت ‌سین در نقاط مختلف شهر ارومیه نصب شده است.

وی با ابراز اینكه با نصب المان های نوروزی ارومیه حال و هوای نوروزی پیدا می کند، اظهارکرد: در ایام نوروز ورودی‌های ارومیه به تابلوهای خوشامدگویی با نورپردازی ویژه مزین خواهد شد و نماد‌های نوروزی با نورپردازی ویژه در معابر و میادین شهر ارومیه نصب می‌شود و  همچنین در این ایام شاهد نصب نشان‌های مسیریاب در نقاط مختلف شهر خواهیم بود.

سلامتی افزود: در آستانه سال نو همه جدول‌های شهر ارومیه رنگ‌آمیزی، آبنماهای شهری در میادین و معابر بازسازی و سرویس‌های بهداشتی نیز مجهز و تعمیر خواهند شد.

وی عنوان کرد: در آستانه استقبال از بهار  نیز بیش از 3 میلیون بوته گل در سطح شهر ارومیه  کاشت شده است .

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه  با اشاره به استقرار اتوبوس های گردشگری ارومیه در ایام نوروز در سطح شهر ارومیه، بیان کرد: مقوله ارومیه گردی با استقرار اتوبوس های گردشگری در سطح شهر ارومیه برای مسافران نوروزی رقم می خورد.

Print
748 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان