• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آموزش تخصصی هرس درختان در سازمان فضای سبز شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آموزش تخصصی هرس درختان در سازمان فضای سبز شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، علی شایگان با اعلام خبر برگزاری دوره آموزش تخصصی هرس، بیان کرد: عملیات هرس از مهمترین عوامل مورد نیاز برای درختان و درختچه های زینتی فضای سبز است که عمیق ترین تاثیر فیزیولوژیکی را  بر روی آنها دارد.

وی با بیان اینکه هرس درختان شهر ارومیه ادامه دارد، افزود: عملیات هرس جزو کارهای فنی و پیچیده ای  است که بهتر است از مهارت یک هرس کار ماهر برای این امر بهره گرفت.

شایگان  ادامه داد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی، اطلاعات و استفاده حداکثر از توان نیروهای اجرایی شرکت های پیمانکاری که در امر نگهداری فضاهای سبز شهری فعالیت دارند و در راستای شکل دهی به درختان و درختچه ها، حذف شاخه های پیر، خشکیده، آفت زده و خلوت نمودن تاج درخت از شاخ و برگ های اضافی و جوان کردن درختان مسن، ایجاد تعادل بین ریشه و اندام هوایی و کلا بالا بردن طول عمر درختان و بهبود کیفیت و فرم درختان با انجام عملیات هرس، سازمان اقدام به برگزاری دوره اموزش هرس در طی سه روز به صورت تئوری و عملی کرد .

وی  خاطر نشان کرد: در پایان این دوره آموزشی ضمن ارائه گواهی اتمام دوره از سازمان فنی و حرفه ای، افراد شرکت کننده با اصول صحیح هرس و تربیت درختان، نحوه استفاده از ابزارآلات و ادوات مدرن هرس و نحوه ضدعفونی آنها و سیستم های مدرن تربیت درختان از جمله سیستم های محور مرکزی ، محور متغییر مرکزی آشنا  می شوند.


Print
945 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان