• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

6 فرهنگسرا به فرهنگسراهای شهرداری ارومیه اضافه می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

6 فرهنگسرا به فرهنگسراهای شهرداری ارومیه اضافه می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، رضا جوان کیا، معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه  بیان کرد: به منظور افزایش شاخص‌های آموزش فرهنگی و بومی محله‌های ارومیه، طی سال 95 عملیات عمرانی ساخت 6 فرهنگسرای محله ای با زیربنای 3786 مترمربع در نقاط مختلف شهر از جمله فرهنگسرای دانش، فلاح، حاجی پیرلو، باغبان نوین، استقلال آغاز و هم اینک نیز عملیات اجرایی آن در دست اجراست.

وی در ادامه با اشاره به آسفالت و لکه گیری 627 کیلومتر از معابر ارومیه طی نیمه اول امسال، افزود: در 6 ماه سال جاری در 103 هزار مترمربع از سطح منطقه یك، 13 هزار و 200 مترمربع از سطح منطقه 2، 190 هزار مترمربع از سطح منطقه 3، 70 هزار مترمربع از سطح منطقه 5 و 250 هزار مترمربع از سایر معابر ارومیه عملیات آسفالت و لكه گیری انجام شده است.

جوان کیا در ادامه از پیشرفت 40 درصدی عملیات ساخت شهربازی مدرن ارومیه به وسعت 21 هکتار در دهكده ساحلی چی چست ارومیه خبر داد و گفت: این شهربازی متشکل از پیست کارتینگ، محل دستگاه‌های مدرن بازی بزرگسالان و کودکان، آبشار، جنگل و سایر فضاهای تفریحی و خدماتی در آذر سال جاری کلنگ زنی شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه تاکید كرد: شهربازی مدرن ارومیه به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی شمال غرب كشور در روز نهم اردیبهشت 96 همزمان با روز شوراها افتتاح و به بهره برداری می رسد.

Print
464 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان