• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آموزش های پیشگیرانه از بروز حوادث با هدف آگاه سازی بصورت پیوسته صورت می گیرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آموزش های پیشگیرانه از بروز حوادث با هدف آگاه سازی بصورت پیوسته صورت می گیرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ابراهیم شاد قوشچی با بیان این که مهم ترین  استراتژی  سازمان اموزش شهروندان است ، بیان کرد:   یکی از ھدف ھا و به عبارتی اصلی ترین و مھم ترین ھدف مدیران و مسئولان سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شھرداری گسترش آموزش و فرھنگ ایمنی و افزایش میزان آگاھی و ارتقاء سطح دانش تخصصی مخاطبان در زمینه ایمنی است و تمام تلاشھا نیز براین مبنا انجام می گیرد.

وی بیان کرد:  آتش نشانی در جهت آموزش فرهنگ ایمنی کلاس های مختلف آموزشی  را اجرا و همچنین در مناسبت های ویژه ای بروشور ایمنی و توصیه های ایمنی در نمایشگاهها و مراکز تجمع شهروندان توزیع  و مانورهای تمرینی و آموزشی نیزدر بین اقشار مختلف برگزار می کند .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اطفای حریق و اشنایی با سیستم های ایمنی ساختمان از جمله آموزش های لازم پیشگیرانه عنوان کرد و گفت:  آموزش های پیشگیرانه با هدف آگاه سازی جامعه بصورت پیوسته صورت می گیرد .

وی با اشاره به تعداد ماموریت های آتش نشانی طی شش ماهه سال جاری، بیان کرد:  طی شش ماهه سال جاری  یک هزارو  300 فقره ماموریت آتش نشانی در شهر ارومیه روی داده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه بیان کرد: آتش سوزی منازل مسکونی از ابتدای  سال جاری تا به امروز نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 8 درصد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد:  آتش سوزی محوطه های خالی، تصادفات و گیر افتادن در آسانسور از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته  30 درصد افزایش رشد داشته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان اینکه با توجه به توسعه شهر و افزایش جمیعت توسعه تجهیزات و ماشین الات آتش نشانی ضروری است، اظهار کرد:  امسال، 10 ایستگاه اتش نشانی شهر ارومیه بازسازی شد.

Print
365 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان