• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اتوبوس‌های ارومیه روزانه 170 هزار مسافر را جابه‌جا می‌کنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اتوبوس‌های ارومیه روزانه 170 هزار مسافر را جابه‌جا می‌کنند

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه ، ناصر سعیدآبادی افزود: 329 دستگاه اتوبوس شامل اتوبوس‌های بخش خصوصی و ملکی در ارومیه و حومه و در مسیرهای متفاوت فعالیت دارند.

به گفته وی، تعداد 400 دستگاه مینی بوس تحت نظارت سازمان وظیفه حمل و نقل مسافران روستایی و سرویس‌های مدارس را بر عهده دارند.

سعیدآبادی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفاه شهروندان در استفاده از اتوبوس‌های شهری، اعلام كرد: تجهیز ایستگاه‌های پرترافیک به سایه‌بان و بازسازی و نگهداری آنها، تجهیز سایه‌بان‌های بدون صندلی به صندلی‌های پلاستیکی استادیومی، افزایش محل فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی، ایجاد خطوط جدید مثل: خط نازلو –عطایی، بالو-میدان ولایت فقیه، خیابان معلم، شست وشوی روزانه اتوبوس‌ها و نظارت بر نظافت داخلی آنها، جداسازی قسمت ورودی خواهران از برادران در اتوبوس‌ها با نصب میله وسط جداکننده، فک بوق‌های ناهنجار بیابانی یا شیپوری از اتوبوس ها، تعویض صندلی تعدادی از اتوبوس‌ها برای راحتی مسافران، تغییر زمان بندی حرکت اتوبوس‌ها متناسب با ترافیک ایستگاه‌های مبدا و مقصد و ایستگاه‌های بین راهی از اقدامات انجام شده برای رفاه حال مسافران است.

وی افزود: کنترل دقیق فعالیت رانندگان و برخورد قانونی با متخلفان و نظارت بر نحوه عملکرد آنها به دلیل خدمات دهی مناسب و حضور به موقع در مسیرها و رعایت شئونات اسلامی نیز برای رفاه شهروندان صورت می گیرد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: طی سال جاری بیش از 30 ایستگاه اتوبوس جدید در نقاط مختلف شهر و خطوط جدید و 20دستگاه سایه‌بان جدید در ارومیه نصب شده است.

Print
511 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان