• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجتماع بزرگ مردم ارومیه در گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجتماع بزرگ مردم ارومیه در گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت

صبح امروز پنجشنبه سوم خرداد ماه، اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار بهمراه مسئولان استانی، شهرستانی و مردم انقلابی و شهید‌پرور ارومیه با حضور در خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و همراهانش عزاداری کردند.

در این اجتماع شکوهمند، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ارومیه با نوای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سوگ شهادت شهید جمهور و همراهانش با سوگواری و سینه‌زنی اشک ریختند و با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری، سردار شهید سلیمانی و شهید جمهور و همراهانش و دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ارادت خود را به شهدای خدمت ابراز کردند.

آماده‌سازی محل اجتماع همچون فضاسازی محیطی و نصب جایگاه و طراحی و توزیع پوستر در بین عزاداران از سوی مجموعه مدیریت شهری ارومیه انجام شد تا این اجتماع  بزرگ در تکریم شهید جمهور و شهدای خدمت به نحو مطلوب برگزار شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ر‌ئیس جمهور و خادم‌الرضا علیه‌السلام که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و گروه پروازی از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

Print
45 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان