• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تلاش شبانه‌روزی ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری ارومیه برای رفع آبگرفتگی معابر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تلاش شبانه‌روزی ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری ارومیه برای رفع آبگرفتگی معابر

با صدور اطلاعیه هواشناسی، نیروها و ماشین‌آلات سازمان‌های خدمات‌رسان  شهرداری ارومیه جهت خدمت‌رسانی در مناطق ۵گانه در آماده‌باش قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به آغاز بارش شدید از عصر امروز، اظهارکرد: ۹۰۰ پاکبان و ۴۰ دستگاه از ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند از آغاز بارش باران جهت رفع آبگرفتگی‌ها جوب‌ها، کانال‌ها و چاه‌ها به صورت بی‌وقفه در حال تلاش هستند.

هادی بصاری افزود: مشکل بوجود آمده در مناطق مختلف شهری در اسرع وقت با تلاش نیروها برطرف شد و بویژه آبگرفتگی بوجود آمده در یوترن المهدی که مربوط به فاضلاب محل بود با تلاش جمعی واحد ماشین‌آلات شهرداری ارومیه رفع شد تا شهروندان بتوانند از این محل به سهولت تردد داشته باشند.

وی عنوان کرد: پاکبانان نواحی ششگانه و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه همچنان در آماده‌باش کامل هستند.

آماده‌باش نیروهای منطقه سه شهرداری ارومیه 

مدیر منطقه سه شهرداری ارومیه اعلام کرد: از اولین ساعات بارش رحمت الهی و نزولات آسمانی، تمام عوامل اجرایی منطقه بصورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل بسر می‌برند.

 سیروس اسدی عنوان کرد: با ماشین‌آلات سنگین، سبک و نیروهای اجرایی در باز‌گشایی تمامی شوارع اصلی و فرعی منطقه بویژه در خیابان ۸ شهریور جلوی دانشگاه پیام نور، خیابان علوی و بلوار استاد شهریار ورودی سنگر با تلاش نیروهای ستاد بحران و اکیپ امانی شهرداری منطقه ۳ مشکل آبگرفتگی معابر مذکور برطرف شد.

وی افزود: تا ساعت ۲۳:۳۰  امشب هیچ مشکل از سوی عوامل اجرایی گزارش نشده است.

 مدیر منطقه سه شهرداری ارومیه در ادامه بیان کرد: با تمام توان بصورت شبانه‌روزی درخدمت شهروندان هستیم تا اهالی ساکن منطقه در تردد با مشکل مواجه نباشند.

وی در پایان اعلام کرد: تا دقایق پایانی امشب سوم خرداد هیچ مشکل در مورد آبگرفتگی از سوی نیروهای زحمت‌کش و تلاشگر، گزارش نشده است.

با تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه مشکلی در زیرگذرها پدید نیامد

رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: این سازمان در راستای عمل به رسالت و وظایف خویش و با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی از چند روز گذشته اقدام به سرویس و تست تمامی لجن‌کش‌های موجود در زیرگذرها و بازبینی پمپ‌ها و چاههای جذبی کرده بود که نتیجه آن عدم وجود مشکل خاصی در زیرگذرها با بارش شدید باران و تگرگ بود.

 علی شایگان اظهار کرد: با وجود ورودی آب با حجم زیاد به زیرگذرها، خوشبختانه مشکل خاصی در این زیرگذرها پدید نیامد و با حضور به موقع نیروها از بروز آبگرفتگی جلوگیری شد‌.

بسیج تمام امکانات منطقه چهار جهت بازگشایی شوارع اصلی و رفع مشکل آبگرفتگی

مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت: از اولین ساعات آغاز بارش، نیروهای خدمات شهری این منطقه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

کرم صفری عنوان کرد: در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان، تمام امکانات و تجهیزات این منطقه از شهرداری در بازگشایی شوارع اصلی و رفع مشکل آبگرفتگی به کار گرفته شد.

وی با اشاره به دو مورد آبگرفتگی مهم در سطح این منطقه، اظهار کرد: مورد اول زیرگذر پل شیخ شلتوت و مورد دوم یوترن المهدی در کمربندی خاتم الانبیاء(ص)  بود که از سوی عوامل اجرایی منطقه، این آبگرفتگی‌‌ها با اقدام به‌موقع رفع شد.

به گفته وی تا پایان بارش‌ها، عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری منطقه چهار در آماده‌باش بوده و با بکارگیری تمام دستگاه‌ها و تجهیزات، اقدامات لازم را انجام داده تا شاهد آبگرفتگی معابر نباشیم.

آماده‌باش اکیپ مدیریت بحران شهرداری منطقه پنج ارومیه

مدیر منطقه ۵ شهرداری ارومیه نیز گفت: اکیپ مدیریت بحران منطقه با هدف رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در آماده باش کامل به سر می برد.

وحید افشین‌فر افزود: از همان ابتدای بارش، نیروهای منطقه پنج شهری با هدف رفع موانع و آبگرفتگی معابر وارد عمل شدند. 

وی دستورات لازم را برای اقدامات فوری در روان‌سازی ترافیک معابر اصلی سطح منطقه و رفع آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی به معاونت خدمات شهری منطقه ۵ صادر کرد.
 

 

Print
38 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان